Digital Craft Agency

Ați decis să vă faceți singuri optimizarea site-ului? Digital Craft care este o agenție SEO profesională, vă poate ajuta și vă poate prezenta principalele părți ale optimizării SEO. Optimizarea site-ului înseamnă în primul rand, probleme cu indexarea, conținutul corespunzător cerințelor motorului de căutare, conectarea, pentru a crește poziția site-ului în rezultatele motorului de căutare Google, în conformitate cu așteptările utilizatorilor.

Analiza și auditul site-ului web

Veți efectua multă muncă în găsirea unei cantități uriașe de statistici pe acest site (produs), folosind instrumente specifice și pe baza tuturor acestora, se va efectua un raport detaliat pentru client, care este redactat într-un limbaj simplu și inteligibil, cu capturi de ecran din pagini specifice ale site-ului și recomandări pentru îmbunătățirea anumitor blocuri, pentru a crește poziția site-ului în motorul de căutare. Digital Craft propune analiza tuturor factorilor care afectează percepția utilizatorului asupra site-ului și percepția acestuia de către motorul de căutare, care include:

  • analiza robots.txt;
  • verificarea vitezei de revenire a utilizatorilor;
  • verificarea codului site-ului;
  • URL-urile site-ului. Verificarea paginilor URL pentru paginile duplicate și paginile eronate, verificarea legăturilor care pot fi citite de oameni;
  • pagina informativă 404;
  • sitemap;
  • analiza de backlink;
  • mențiune în rețelele de socializare;
  • valori de comportament.

Nucleul semantic. Indexare semantică latentă

Scrierea cuvintelor și a frazelor pentru a atrage cercul potrivit de utilizatori. Utilizatorii care caută interogări relevante ar trebui să vadă pagina ca pe una dintre priorități.

Analiza concurentului

Va trebui să căutați toate firmele cu activități similare și să le evaluați în raport cu cel actual.

Conținutul site-ului

Crearea și editarea conținutului site-ului astfel încât, să atragă atenția vizitatorului, să-i trezească interesul și încrederea, apoi să-i trezească dorința de a cumpăra un produs și de a face cel mai ușor și sigur proces de achiziție.

Formatare vizuală a textului

O acțiune care vizează îmbunătățirea percepției textului atât de către oameni cât și de motorul de căutare. Include evidențierea titlurilor și a subtitlurilor, evidențierea listelor, tabelelor, introducerea cuvintelor cheie în titluri și supoziții, ruperea textului în blocuri semantice etc.

Umplere de metadate SEO

Conform unei agenții SEO, completarea paginilor suplimentare cu informații despre percepție de către motorul de căutare și îmbunătățirea percepției utilizatorilor folosind adnotări și rubrici, este foarte important.

Distribuția greutății pe paginile site-ului

Crearea unui clasament intern al paginilor site-ului pentru a asigura emiterea paginilor cu cea mai mare prioritate pentru marketingul de căutare. Acest lucru este realizat prin analiza algoritmilor motorului de căutare, în special a numărului de link-uri către pagini.

Ancorare și tip de legături interne

Redactarea textului pentru link-uri, pentru a îmbunătăți percepția și inteligibilitatea acestui link de către utilizator, precum și creșterea relevanței link-ului pentru motorul de căutare.

Armonia utilizabilității și a factorilor de comportament

Factorii comportamentali reprezintă analiza comportamentului utilizatorului pe acest site. În funcție de acești factori, popularitatea unui site în motorul de căutare se poate schimba. Pe lângă popularitate datorată link-urilor, site-ul ar trebui să trezească încrederea și interesul utilizatorilor. Dacă nu, atunci popularitatea se va pierde. Interesul și încrederea sunt în creștere, ca urmare a comodității utilizării site-ului și a aspectului bun al acestuia, precum și capacitatea de utilizare. Site-ul ar trebui să intereseze motorul de căutare și, în același timp, să nu-i facă pe consumatori să plece.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here