Mero

Internet, învățare automată, algoritmi inteligenți, vehicule autonome … Progresul tehnologic realizat în ultimele decenii este gigantic. Noile tehnologii schimbă toate industriile, dar nu toată lumea este dispusă să le folosească. Ce pierde un salon de înfrumusețare, lipindu-se cu încăpățânare de un calendar de hârtie și de recomandările vecinilor din cartier?

Trebuie admis că saloanele complet analogice sunt deja în minoritate. Folosirea unei platforme de programări online sau deținerea unui site web  ori chiar înscrierea în aplicația Mero, este aproape o normă. Între timp, utilizarea progreselor tehnologice nu numai că face mai ușoară comunicarea, dar și construirea unor relații durabile.

În trecut, clienții saloanelor erau cel mai adesea oameni care locuiau în apropiere, care vedeau un semn primitor sau veneau la recomandarea unui vecin. Astăzi, lucrurile s-au schimbat, dar oamenii sunt mobili, își schimbă adesea locul de reședință și formează mai rar prieteni de vecinătate. Pe de altă parte, sunt, de asemenea, mult mai exigenți, iar o reclamă  luminoasă nu mai este suficientă pentru a-i interesa.

Oamenii caută servicii de înfrumusețare pe Internet, verificând opiniile și răsfoind galeriile foto cu rezultatele muncii profesioniștilor. Într-un alt scenariu, găsesc salonul de înfrumusețare accidental, văzând aprecierile unui prieten pe Facebook sau urmărind hashtag-urile selectate pe Instagram.

Clientul primește confort și are liniște sufletească

O femeie ocupată, cu greu va găsi câteva ore pentru a-și vopsi părul, dar chiar are nevoie de acest lucru, așa că va încerca. Dar va găsi timp să meargă la salon și să-și facă o programare personal? Este suficientă răbdarea pentru a apela de multe ori un număr frecvent ocupat?

În loc să se gândească la asta, este mai bine să facă o programare la un moment convenabil, fără să se grăbească și să se agațe de telefon – de exemplu printr-o aplicație intuitivă. Există saloane care abandonează complet telefonul în favoarea rezervărilor online! Este o comoditate pentru client, dar și pentru salon, care la job se poate dedica 100% tratamentului efectuat, iar acasă nu trebuie să răspundă la apelurile clienților obișnuiți.

Cea mai comună preocupare a proprietarilor de salon unde este posibilă programarea online este creșterea numărului de vizite ratate, cauzate de rezervarea online prea ușoară. De fapt,  este adevărat opusul – acest instrument ajută în lupta împotriva clienților care fac o programare și nu vin. Un astfel de sistem trimite memento-uri automate care ajută la reducerea semnificativă a numărului de clienți  care renunță.

Obligație virtuală, profituri reale

Aventura nu se termină cu o singură vizită sau cel puțin nu ar trebui. Desigur, factorul cheie este dacă clientul este mulțumit de salon și de servicii. Cu toate acestea, într-o lume grăbită și plină de stimulente publicitare, acest lucru poate să nu fie suficient pentru a-l încuraja să se întoarcă. Iar recenziile pe care clienții le vor oferi sunt un  ajutor real pentru toți viitorii clienți și un pas înainte pentru salon.

Datorită platformei de programări online, atât clienții, cât și saloanele de înfrumusețare au numai de câștigat, primii datorită faptului că au la îndemână numeroase opțiuni atunci când vine vorba de servicii de înfrumusețare, iar cei din urmă pentru că este cel mai bun mod de a câștiga noi clienți, datorită ușurinței de a ajunge la ele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here