Atunci când este creat un logo firme este foarte important să poți să îl evaluezi corect pentru a determina dacă este atât de bun pe cât ți-ai dorit. Sunt mai multe aspecte la care îți recomandăm să fii atent.

Alb-negru (fax, ștampilă)

Aparatele de fax dispar încet, dar este posibil să ai nevoie de o ștampilă mai devreme sau mai târziu. Un logo pur alb sau negru funcționează mai bine decât unul colorat pe un fundal colorat. Prin urmare, asigură-te că sigla ta funcționează în continuare într-o implementare alb-negru pur.

Format XXL și miniatură (panou, stilou)

Logo-urile bune trebuie să se adapteze la orice format. Ar trebui să poată fi recunoscut pe un pix și forma nu ar trebui să fie identică. În același mod, sigla ta ar trebui, de asemenea, să fie afișată corect pe un panou înalt de un metru. Pentru aceasta ai nevoie de așa-numitele date vectoriale. Spre deosebire de imaginile în pixeli, datele vectoriale pot fi afișate în orice dimensiune, fără pierderi de calitate: Spre deosebire de grafica pixelilor, datele vectoriale pot fi mărite la infinit.

Peisaj, portret și format pătrat

Astăzi sigla ta este utilizată în mai multe medii ca niciodată. Prin urmare, ar trebui să conțină și variante pentru a funcționa în diferite formate: în format peisaj de pe site-ul web, în format portret pe un pachet sau pătrat în rețelele sociale și acestea sunt aplicații destul de comune.

Un logo bun este cât se poate de simplu, dar cât de complex este necesar

Aceasta înseamnă că un logo ar trebui să fie proiectat cât mai minimalist posibil, dar suficient de complex pentru a fi independent și recunoscut. Orice lucru care depășește acest lucru face logo-ul inutil și afectează eficiența.

Un logo bun este ușor de reținut

O siglă trebuie amintită rapid și să fie ușor de recunoscut. Dacă te uiți la dezvoltarea unor logo-uri de marcă cunoscute de-a lungul timpului, vei constata că acestea au fost adesea reduse la elementele esențiale.

Un bun exemplu este sigla Starbucks cu sirena cu două cozi. Versiunea originală era foarte detaliată și dificil de înțeles. Astăzi sigla este încă foarte detaliată, dar sirena zâmbitoare este acum ușor de recunoscut.

Un logo bun este doar piatra de temelie a unei prezențe convingătoare a mărcii

Logo-ul este piatra de temelie a apariției tale pentru o prezență convingătoare a mărcii, dar este mult mai mult. Multe companii fac greșeala de a-și proiecta materialele publicitare individual și de a nu acorda atenție imaginii generale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here