slabire-sanatoasa

Motivatia slabirii este diferita de la persoana la persoana si anume motivatia poate fi una estetica in cazul unei persoane, in timp ce in cazul altei persoane, motivatia de a slabi este una care tine cont in special de sanatate. Modalitatile de a slabi sunt diverse, acestea fiind mai mult sau mai putin sanatoase, de aceea este recomandata pierderea in greutate in mod echilibrat prin sport si dieta. O alimentatie echilibrata este caracterizata prin glucide in proportie de 50-55%, proteine in proportie de 15-25%, dar si lipide in proportie de 20-30%.

Proteinele trebuie sa provina atat din alimente animale, cat si din cele vegetale, de aceea trebuie sa includeti in alimentatie quinoa, migdale crude, peste, carne, oua, dar si orez brun, precum si soia. Glucidele cele mai potrivite sunt legumele, fructele, orezul brun, fasolele boabe, nautul, painea integrala si lintea. Lipidele bune sunt reprezentate de peste, uleiul de masline, lactate proaspete, oua, nuci si avocado.

Stabilirea unui meniu personalizat pe nevoile voastre si coompletarea unui jurnal alimentar sunt doua lucruri ce pot fi facute de oricine, de aceea acest lucru trebuie sa devina o prioritate pentru voi. Alti pasi importanti in stabilirea cantitatii de alimente consumate sunt determinati de varsta, sex, greutate, precum si de activitatea fizica. Trebuie sa acordati o atentie cat mai mare lipidelor si glucidelor, ele fiind continute in alimente care nu ingrasa.

Un alt lucru de care orice persoana trebuie sa tina cont este prepararea alimentelor si anume ca un mod de preparare necorespuznator poate schimba calitatea alimentelor, ele devenind alimente rele, precum este si cazul carnii prajite in ulei. Modurile de preparare spre care trebuie sa va orientati cel mai des sunt consumul crud al alimentelor, prepararea acestora la cuptor, la gratar, fierte, precum si in aburi. Numarul de mese este un alt lucru important in mentinerea greutatii, intervalul cel mai potrivit fiind de circa 3 ore intre mese, perioada in care nu apare senzatia de foame. Cina trebuie luata dupa o pauza nu prea lunga de timp, astfel incat sa evitati supraalimentarea si implicit ingrasarea.

Miscarea ajuta si ea foarte mult pentru ca daca veti face regulat o activitate fizica, veti arde grasimile de depozit. In acelasi timp, tonusul psihic este unul mai bun, iar masa musculara este si ea dezvoltata foarte bine daca faceti mai mult sport. Cu cat integrati mai mult sportul in viata voastra, cu atat cantitatea de alimente ce poate fi consumata este mai mare, de aceea veti putea slabi mult mai eficient.

Mai multe sfaturi si diete de slabit gasesti pe uncorpsanatos.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here