Apar tot mai multe proiecte online pe cat mai multe nise, iar lupta pentru primele pozitii din motoarele de cautare devine tot mai stransa. La fel ca in anii trecuti, primele pozitii vor fi ocupate de website-urile care produc un continut de calitate si care sunt bine optimizate atat pentru utilizatori, cat si pentru motoarele de cautare.

Sunt mai multe detalii care se schimba periodic in materie de SEO, din acest motiv este recomandat ca atunci cand doriti sa aveti un website bine optimizat sa apelati la specialistii din domeniu. Acestia sunt la curent cu toate schimbarile si iti pot oferi cele mai bune servicii si sfaturi. Indiferent de nisa aleasa, optimizarea ramane detaliul care face diferenta dintre doua pagini similare.

SEO iti poate aduce un volum impresionant de trafic, iar acest lucru este obiectivul fiecarui proprietar de website. Cel mai important aspect din acest punct de vedere este faptul ca traficul va fi organic si nu va trebui sa investesti permanent in reclame pentru a avea clienti sau urmaritori.

Adevarul este ca SEO se schimba constant, iar website-urile care isi doresc o pozitie buna in rezultatele cautarilor dupa cele mai importante cuvinte cheie ar trebui sa tina cont de aceste modificari. Aceste schimbari vin ca urmare a imbunatatirii algoritmului Google, motor de cautare care isi doreste sa afiseze in top doar paginile relevante care produc continut de calitate si de care oamenii se pot bucura avand o experienta placuta.

SEO in 2020: Ce s-a schimbat fata de anul precedent?

Iata care sunt principalele modificari SEO din anul 2020:

  • Autoritatea domeniului = EAT

Daca pana in urma cu ceva timp autoritatea domeniului era data in mare parte de numarul link-urilor externe, acum acest aspecte este influentat tot mai mult de EAT (tradus in limba romana: expertiza-autoritate-incredere).

Ce inseamna acest lucru mai exact? Google isi propune sa promoveze doar website-urile care produc un continut de calitate pentru nisa din care fac parte. Nu este suficient doar sa postezi articole la intamplare cu titluri atractive pentru utilizatorii interesati de nisa ta, ci este absoluta nevoie de un continut de calitate, care sa ofere informatii clare.

  • Se pune mai mult accent pe continutul video

Pentru ca tendinta utilizatorilor este de a consuma mai mult continut video decat text, Google incurajeaza producatorii de continut video si le ofera pozitii mai bune celor care ofera calitate si care le integreaza in websit-ul lor, retinand oamenii cat mai mult in pagina.

Asadar, este important sa optimizezi si videoclipurile pe care le urci pe diferite retele daca iti doresti mai multe vizualizari.

Continutul pe care l-ai postat pe website-ul tau in urma cu cativa ani si care s-a bucurat de un trafic important la acea vreme poate sa aduca din nou aceste rezultate. Este important sa actualizezi acest continut si sa-l optimizezi in functie de cerintele Google din acest moment.

Articolele muncite, la care s-a lucrat din greu si pentru care a fost necesara o lunga perioada de documentare se bucura de un real succes deoarece subiectele bine cercetate si abordate temeinic vor fi mereu cautat si bine pozitionate in Google.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here